Här igen.

Eftersom Anders vägrar blogga, så tänkte jag att jag skulle skriva lite. Så att inte bloggen dör liksom. Jag tror nog att Anders kommer tappa namnet den fantastiske väldigt snart om han inte rycker upp sig!

Men vi ska inte klaga, Anders springer efter en boll och kämpar för sitt lag. Vilket han även gjorde inatt, han kom hem runt 3 som han var snäll nog att upplysa mig om. Han smsade nämligen preciiiis när jag äntligen hade börjat slappna av, jag var så himla nära på att somna!

Imorgon är det nyår, och jag antar att de flesta kommer vara stupfulla. Men nä, inte jag. Möjligtvis så tar jag med mig min lilla lättglögg som jag fick i julklapp, de hade liksom missat att det var alkohol i. Och jag kommer ju inte dricka upp hela själv, så jag tänkte be mina vänner hjälpa mig. Frågan är bara om inte glögg-perioden är över. Men tja, jag kan ju alltid testa. Den smakar ju som helt vanlig barn-glögg så.

Vad händer på nyår guys?

Puss och kram från en tjej som faktiskt bryr sig om Wahlman-bloggen, även om inte självaste Wahlman gör det.
Petra

Kommentarer
Postat av: Anonym

buuuu wahlman buuu

2008-12-31 @ 00:59:01
Postat av: anders

jag bryr mig minst lika mycket om bloggen som petra gör. Det handlar om att jag inte känner att jag tillför något vettigt.

2009-01-01 @ 15:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0