Hurra

Jag har beslutat mig för att ändra bloggdesign...på egen hand, ska göra jobbet själv. (Petra ska förhoppningsvis hjälpa till något enormt genom att göra hela jobbet men jag ska godkänna den)
Som sagt. Helt själv.

Men då behöver jag förslag, så alla nissar och nissor kan väl slänga in en kommentar och säga hur min nya design ska se ut!
Jag har redan bestämt mig för hur det ska se ut, men ni kan ju försöka komma med ett superbra förslag.
Dock tycker jag bloggen är fin som den är men för att alla som inte tycker att den är vacker, (typ bajare och gårdare) så ska jag göra den mer gästvänlig.


Jag kallas inte Den fantastiske utan andledning.

Kommentarer
Postat av: Petra

Jaha. Här tillfrågad inte.. Vad får jag?

2008-12-18 @ 21:20:01
URL: http://ptra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0