Jag tror att the grabs gillar Rocky.

Morsning!

Det är Petra här, igen. Eftersom den fantastiske bloggaren är kass på att göra bloggdesigner var jag tvungen att rycka in. Så efter hans riktlinjer har jag försökt fixa en design som passade hans önskemål så bra som möjligt.

Imorgon blir det jullov, och det blir hur underbart som helst. Jul, jul, jul liksom. KNÄCK. Det blir najs, även om julen inte är den samma längre. Det var ju en speciell spänning över julen när man var yngre. Jag kunde aldrig sova dagen innan, utan låg uppe halva natten. Sedan behövde min syster bara komma in och viska "det är julafton" lågt i mitt öra, så flög jag upp ur sängen och sprang ner och åt gröt. Inte riktigt samma sak längre.

Egentligen skulle jag ju bara säga hej. Så tja, jag överlämnar nu den nydesignade bloggen i Anders händer igen.
Anders är grym. Men ingen slår mig i bloggning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0