Resumé av året som gått.

Nu efter många förslag på vad det sista inlägget skulle handla om så bestämde jag mig för att dra en kort men innehållsrik resumé av den fantastiskes 2008.

eh..idéerna sprudlar ju inte dock men för att ni ska få lite njutning så ska jag dra ett par grejer, dock inte i ordning (det vill säga dag, månad blahablaha utan ta det som det kommer)

1. Mats Mats Rubarths avtackning på Råsunda mot henkeborg. Fantastiskt. Vilken lirare! Sen att Lycklig Man spelades i högtalarna gjorde en fantastisk dag till ännu bättre! AIK krossade även henkeborg med 3-1. MATS MATS RUBARTH!

2. Tyresö FF åkte till Calmare Nyckelcup för att spela fotboll. Dagarna bestod mest av pokemonspelande, uppstigning vid 06.00 varje dag för joggning och yoga. Jippie. I själva turneringen så var vi jättedåliga.  Det var inte bara jogga och yoga utan även armhävningar och shit... :(

3.  Var bortrest 1 månad i sträck nästan. Askul. Rhodos. Kalmar. Öland. Totally awesome!

4. Fotboll på vallen. Det absolut bästa som går att göra på ett underbart sommarlov.

5. Bordshockeyspelet och Rocky boxen jag fick i julklapp. :D

6. Jag kvitterade mot Enskede i åttondelsfinalen i St: Eriks cupen och satte även min straff :)

7. Jag träffade Petra...vänta! Jag träffade Petra också. Sen träffade jag Petra.
xD
Sen finns det säkert en MASSA annat att ta upp, och förmodligen så kommer jag lägga in det när jag kommer på något.

Goodbye my lovers, Goodbye my friends.  (Vilken låt? ^^)


Kommentarer
Postat av: Petra

Sen har du träffat Petra, träffat Petra och..öh..träffat Petra också. Det borde dokumenteras, för du tycker så mycket om mig.



James blunt I guess? Minus s:en alltså.

2009-01-01 @ 03:30:04
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: anders

va inte så petig med det sista, det var ju till er jag menade..blöööö

2009-01-01 @ 03:32:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0