Va i helvede!?

Här sitter man i mångt och mycket väldigt länge för att få till ett fenomenalt inlägg, slå på stort, som aldrig förr.
Man kämpar, och kämpar och kämpar, till slut så blir man färdig med arbetet. Då får man kommentarer om att det är för mycket text?! Jag håller mig till våran policy att inte nämna några namn men (PETRA) vad är det för kommentar egentligen?! Här blir man ju jätteledsen när man gör ett fenomenalt inlägg för eder alla, och så klagar du?!! De andra hjältarna som kommenterat vill främja bordshockeyspelandes framtid, men du bara gnäller :O

Här i lyan tycker vi inte om sådant! Fyfy!

Anders - Nästan bättre än Oliver när det gäller

Kommentarer
Postat av: Petra

Hade det varit ett inlägg om mig hade det varit fantastiskt. Men om BH? nä.

2008-12-07 @ 22:30:15
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: anders

kan tilläggas att jag redan skrivit ett inlägg om dig :D

2008-12-08 @ 14:58:51
Postat av: Petra

Jag vet. Det var gulligt.

2008-12-08 @ 18:34:36
URL: http://ptra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0