Ännu en gång har jag segrat.

Jag visste att ni inte kunde vara utan mitt bloggande. Detta blir 2009 års första blogginlägg. (Att det är den 8 januari har ingen betydelse)
Utan det jag vill säga är att jag har haft ett braaa jullov med massa fina presenter (bordshockeyspel & Rocky boxen bland annat) ´Jag har tagit det chill och spelat ST cupen. Det gick inge vidare. Ni som inte vet kan ju antingen söka på "Wahlman utvisning" på youtube eller spana in olivers blogg som så fint heter www.abonde.blogg.se . Det är nästan en lika bra blogg som min, dock har han övertaget i antal blogginlägg. Bullshit. No way. Im the kääääääääääng.

Har ni tänkt på hur giriga vissa personer är? Som bara önskar sig massa suuuuuuuuuuperdyra presenter och typ skiter i att köpa till de andra i sin familj. Inte cool. Det är helt sjukt hur girigt folk det finns. Kolla bara "My super 16" på MTV eller något. Helt jävla insane.

Nu har jag i allafall kommit igång med bloggandet år 2009 vilket känns befriande på många sätt och vis.

Hej hej!

PS. Räkna inte med mer fantastiska inlägg på några dagar. DS

Kommentarer
Postat av: Petra

Vadå? My super sweet 16 har ju en helt normal budget?

2009-01-11 @ 18:13:53
URL: http://ptra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0