Nu ere daaaaaaaaaaaaaaax :D

  • Eller? Jomen visst ere så. Självklart ska ni få ta del av ännu ett kapitel i den inte så fantastiskes superba blogg. Dock så som det brukar bli så känner jag att inget vettigt finns att meddela.  
  • ELLER?!?!?! Jomen visst finns det det. Det finns alltid något mindre fantastiskt att skriva om. Och självklart så kommer det tas upp i denna blogg, då vi (läs jag) i den här bloggen anser att skitsnack ofta är väldigt intressant. Men då kommer ju frågan, alla har ju olika defenitioner på skitsnack...Eller? Jo självklart är det på så vis. Men eftersom att mina fingrar snart får kramp så tänker jag fan inte dra någon lista över olika skitsnack. Dessa finns i mitt huvud men de finns såklart inte i mina fingrar.

  • Ja sommarlov är det ju till trots. Vad har då hänt under juni månad? Jo jag och ett par vänner spenderade ett par dagar i Götebööörg där vi gick in på Netto, kollade fotboll och var allmänt lökiga. Precis som det ska vara. Sen så åkte ju några hem, medan vi starka (läs Jag, Kalle och Oliver) begav oss till Helsingborg för att se Sverige-Italien. Resten är självklart.
     
  •  De matcher vi såg var: Spanien-Tyskland. Rutten match enligt mig där tyskarna hade ett par lägen där det tordes vara mål, men fan heller. Matchen slutade 0-0.

  • England-Spanien. Kul match där England är det vassare laget hänförda av Micah Richards där bak. Jävlar i helvete vad stor han är. De bästa händelserna i matchen var Sergio Asenjos straffräddning, Theo Walcotts superrusch förbi backen som sedan resluterade i mål. Sen att Spaniens kapten slänger sig som fan, klagar på domaren och är allmänt dryg är en annan femma. 2-0 till England i denna kamp

  •  Sverige-Italien. Givetvis så hade man förhoppningar om en svensk seger. Men fan heller. Självklart så blir den utbuade Mario Balotelli den avgörande faktorn då han först gör ett skitsnygg mål, och sedan tar ett rött kort, vilket gör att italienarna efter 22 minuter börjar fegspela. I andra halvlek hade Italien 7 backslinje. Bjuda upp till kamp? Nej fan heller. Sedan att Italien gör 2-0 genom Aqucafresca gör inte saken bättre, men sen lyckas ju Toivonen leverera ett snyggt mål med en fin framspelning av Rasmus Elm. Denna match slutar således 1-2 till Italiens favör.

  • Finns det något mer att säga? Givetvis. Finns det någon som orkar skriva mer? Givetvis inte. Därav att detta superba inlägg avslutas ungefär...... Nu.

Kommentarer
Postat av: Gurra

Superba gjort!

2009-06-21 @ 00:27:51
Postat av: Anonym

bra*

2009-06-21 @ 18:19:50
Postat av: Petra

Bra resa.



Speciellt futurama

2009-06-21 @ 21:13:09
URL: http://ptra.blogg.se/
Postat av: Gurra

Roligt att ni hånar mig för de när ni trodde att Anders rumpa växte när han vart kåt!

2009-06-22 @ 00:20:59
Postat av: anders

hahahahhahaha :D

2009-06-22 @ 01:02:20
Postat av: oliver

skulle nog säga att det var Ultimatum som var roligast

2009-06-22 @ 14:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0