Schnabel nr 2

VI SKA PÅ PICKNICK I GÖTEBORG FLASKOR OCH STENAR I EN KORG!!!!

Nähä.. vi har visst varit där... =) Det var awesome.

Det här med att vara hemma har visat sig överskattat.  Då jag har fullt upp i 2 veckor framåt xD lägg till göteborgsresan hela förra veckan  xD Imorgon då..Jag ska till öland :D En favorit i repris :D Fett taggad, dock så borde jag sova just nu men vafan, det spelar ingen roll! Vara vaken is the shit.  Just nu i alla fall då det brukar vara asnice att sova =)

Jo juste, bussresa imorgon... 08.15-14.55.. Fett taggad med andra ord. Tur att Putte ska åka med annars hade resan blivit sjukt rutten.. XD Detta inlägg bryr sig verkligen inte om struktur eller annat för att göra det lämpligare för er läsare, men hey, det är awesome i alla fall. Jag skriver ju trots allt!! Det är ganska ovanligt att jag, den fisförnäme bloggar men detta kändes helt rätt...(Gustaf tvingade mig..)   Aja, detta inlägg blev rätt ruttet men det är fan inte lätt i dessa tider. Detta var då allt från mig för tillfället. Ha inga förhoppningar om uppdateringar då jag inte kommer känna för det, eller inte ha tid.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0